یک پروانه معمولی و یا هر حیوان دیگری مثل مار، عنکبوت و … را می توان در یک بلوک رزین شفاف محصور کرد چون رزین اپوکسی دوام پروانه و قطعات قرار گرفته در رزین را ه مدت طولانی تضمین می کند و امکان نگهداری طولانی مدت را فراهم می سازد.

کاربرد تاکسیدرمی و رزین اپوکسی در زیباسازی و دکوراسیون



به طور مثال سبک منحصر به فرد نمونه پروانه آرشیو شده در رزین اپوکسی: این نمونه کار دارای یک سبک متمایز از پروانه است، با ظاهری زیبا، ظریف و درخشان که توجه و تحسین اکثر مردم را به خود جلب می کند.



کاربرد تاکسیدرمی و رزین اپوکسی در مدارس و آموزش به کودکان

پروانه‌های نفیس در قاب‌های رزین شفاف نگهداری می‌شوند و به دانش‌آموزان، به‌ویژه کودکان، بصری‌ترین راه را برای مشاهده دقیق جزئیات پروانه‌های معمولی ارائه می‌دهند. رزین اپوکسی شفاف آنها را برای آزمایش های علمی ایده آل می کند
و علاقه کودکان را به یادگیری در مورد این موجودات افزایش می دهد.



واقعیت در رزین اپوکسی:قطعه ای که حیوانات و خزندگان در آن قرار دارد از مواد رزین شفاف ساخته شده است که استحکام و دوام آن را تضمین می کند. رزین اپوکسی در برابر شکستن و از بین رفتن قطعه مقاوم است و دوام طولانی مدت را تضمین می کند.


کاربرد در شخصی سازی هدایا و دکوراسیون های خاص


هدیه ایده آل: تاکسیدرمی پروانه ای یک هدیه نفیس برای خانواده، دوستان، اقوام و دوستداران موجودات است. اکثر مردم از چنین مجموعه زیبایی قدردانی می کنند و آن را به هدیه ای متفکرانه و گرامی تبدیل می کنند. همچنین می توان آن را به عنوان یک هدیه ارزشمند به کودکان داد.

دکوراسیون شگفت انگیز: از این پروانه قاب واقعی برای تزئین اتاق نشیمن، مطالعه، بالکن، اتاق خواب، دفتر و فضاهای دیگر استفاده کنید. ظاهر واقعی آن جذابیت اتاق شما را افزایش می دهد و یک عنصر تزئینی منحصر به فرد و فریبنده را ارائه می دهد. این تک نمونه نه تنها به عنوان یک دکوراسیون زیبا عمل می کند، بلکه ارتباطی واقعی با دنیای طبیعی ارائه می دهد.

 

Wholesale real resin butterfly Available For Your Crafting Needs -  Alibaba.com

مشتریان آی تک کالا با خرید رزین اپوکسی شفاف سال هاست برای آرشیو کردن قطعات از حیوانات تا قطعاتی مثل مداد رنگی و … استفاده می کنند و به مشاغل گوناگون خدمت رسانی دارند.